1 - V detaile alebo v boxe produktu kliknite na tlačidlo "Kúpiť"
2 - Produkt sa presunie do košíka.
3 - Tu vyberte spôsob dodania a spôsob platby.
4 - V nasledujúcom kroku vyplňte údaje, kde má byť zásielka doručená.
5 - Dokončite objednávku.
Je to jednoduché :) V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať.
Najčastejšie otázky:
1. Je nutné sa pri objednávaní tovaru registrovať?
Nie, pre nakupovanie sa nemusíte registrovať. Možnosť registrácie pre zákazníkov ale poskytujeme. Registrácia Vám prinesie mnoho výhod - výpis všetkých objednávok, reklamácií, pri objednaní tovaru už budete mať prednastavené fakturačné a doručovacie údaje. Registrovaný zákazníci majú u nás automatickú zľavu na všetko 1%.
2. Ako odosielate tovar a kedy mi príde?
Tovar, ktorý je uvedený skladom odosielame najčastejšie druhý deň od objednania a v nasledujúcich 2 pracovných dňoch je tovar doručovaný (pri nadrozmerných zásielkach - napr. biliardové stoly - je doba dodania max 5 pracovných dní od objednania). V malom percente prípadov posielame tovar tretí deň od objednania. O odoslaní tovaru budete vždy informovaný na email zadaný v objednávke.
K odosielaniu zásielok využívame služby Pošty bez hraníc. Spoločnosť UPS doručuje zásielky druhý pracovný deň od expedície. Platbu je nutné vždy vykonať v Eurách – buď na náš slovenský účet alebo priamo pri prevzatí zásielky, ak sa jedná o platbu na dobierku.
3. Aký je výrobca Vášho tovaru?
Výrobcov máme niekoľko, rovnako ako kategórií produktov. Šport, záhradné vybavenie, ratanový nábytok a hračky sú väčšinou od českých dodávateľov. Na ďalší tovar máme dodávateľa z Nemecka, ktorý má síce niektoré výrobné haly v Číne, napriek tomu však tovar musí spĺňať nemecké normy, a samozrejme normy EÚ.
4. Ako dlho platí záruka na tovar?
Záruku na tovar poskytujeme podľa zákona v trvaní 2 rokov, na tovar zakúpený pre podnikateľské účely je táto záruka podľa zákona skrátená na 1 rok (zadaním IČ alebo DIČ do objednávky sa objednávka špecifikuje ako podnikateľská).
5. Je možné si tovar niekde prehliadnuť?
Tovar je možné si prehliadnuť na našom výdajnom mieste v Karlových Varoch (iba na základe objednávky a predchádzajúcej dohody), ale nejedná sa o predvádzaciu miestnosť, tzn. tovar tu nie je vystavený. Z toho dôvodu odporúčame tovar objednať a ak Vám nebude vyhovovať, je možné ho do 14 dní vrátiť. Vrátenie do 14 dní platí aj v prípade osobných odberov. Pri odbere v ČR nás treba kontaktovať.
6. Ešte mi neprišlo potvrdenie objednávky na email.
Je možné, že potvrdzovací email spadol do spamu (prosím, skontrolujte si spam vo Vašej schránke) alebo je nesprávne zadaný Váš email v objednávke. Prosím, kontaktujte našu zákaznícku linku, operátorka Vám pomôže.
7. V zásielke nebola faktúra?
Faktúra je súčasťou emailu o dokončení objednávky, rovnako ako číslo zásielky dopravcu, vďaka ktorému môžete svoju zásielku sledovať. Faktúra obsahuje elektronický podpis aj pečiatku, a je teda právoplatná aj pre účely účtovníctva.
8. Je možné zakúpiť tovar aj na splátky?
Nie, bohužiaľ, túto službu neponúkame
9. Tovar, o ktorý mám záujem nie je dostupný. Je možné zistiť, kedy bude?
Ak máte záujem o tovar, ktorý už na stránkach nie je zobrazený, znamená to, že je momentálne vypredaný. V niektorých prípadoch sa už tovar nevyrába a v budúcnosti skladom nebude. Takisto je však tovar, ktorý iba čaká na naskladnenie u dodávateľa. Odporúčame preto sledovať naše stránky. V prípade nás kontaktujte na e-maile info@ciernykocur.sk
10. Je možné nechať si objednaný tovar zaslať k určitému dátumu?
Áno, zásielku Vám môžeme zaslať k určitému datu, ale iba v dobe do 7 dní od objednania tovaru. Ak si želáte zásielku zaslať neskôr, je nutné, aby platba prebehla vopred.
11. Ako mám postupovať v prípade, že mi bol doručený nefunkčný tovar? Potrebujem tovar vrátiť alebo reklamovať.
Najskôr vyplňte reklamačný formulár. V prípade, že Vás k tomu vyzve reklamačné oddelenie alebo odstupujete od zmluvy, nám tovar zašlite na adresu Stará Kysibelská 695/73b, 360 01 Karlovy Vary, Česká republika. Zásielku nikdy nezasielajte na dobierku! Takto odoslané zásielky nebudú prevzaté.